Twoja skrzynka na elektroniczne listy polecone
e-Doręczenia Certum służą do odbierania i wysyłania elektronicznych listów poleconych do urzędów, firm i osób fizycznych. Obsługa skrzynki e-Doręczeń Certum jest prosta i wygodna. Sprawdź!
Dlaczego warto wybrać skrzynkę Certum do e-Doręczeń?
Spełniasz wymagania ustawy
Firmy i podmioty niepubliczne mają obowiązek założyć adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych
Przesyłasz bez opłat
Z instytucjami publicznymi korespondujesz bezpłatnie dzięki integracji z usługą publiczną (PURDE).
Zachowujesz dowody
Dla każdej przesyłki elektronicznej generujesz potwierdzenia m.in. wysłania, otrzymania oraz odczytania.
Zakładanie skrzynki
Wysyłanie wiadomości
Twoje korzyści z e-Doręczeń Certum
Jedna wygodna skrzynka
Używasz jednej skrzynki do komunikacji z sektorem publicznym (bez opłat) i biznesem
Dostęp bez ograniczeń
Korzystasz na telefonie, tablecie i komputerze z dowolnego miejsca 24/7