Program do prowadzenia działań zakupowych sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem. Przeznaczony dla firm jedno lub wieloodziałowych z rozbudowaną gospodarką magazynową (do 255 magazynów). Symfonia Handel umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi. Zapewnia pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Funkcjonalność programu Symfonia Handel pozwala m.in. na generowanie i wysyłkę: e-faktur, e-deklaracji, e – przelewów.
Integracja dokumentów magazynowych i sprzedażowych z modułem Symfonia Finanse i Księgowość.
Symfonia Handel ułatwia:
kompleksową obsługę czynności związanych z obrotem towarowym
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności
You can revoke your consent any time using the Revoke consent button.Użycie Plików Cookies