Symfonia Handel ERP pozwala na kompleksową obsługę obrotu towarowego w różnych profilach działalności. Automatyzacja standardowych czynności umożliwia sprawnie przejść przez wszystkie etapy realizacji sprzedaży. Program Symfonia Handel ERP obsługuje: rejestrację zamówienia, rezerwację, kompletację zamówienia, wydanie towaru, wystawienie faktury, przyjęcie zapłaty, rozliczenie transakcji i ew. wygenerowanie zamówienia własnego. Zestawy raportów i analiz w programie Handel ERP wspomagają podejmowanie decyzji przez użytkownika. Dostęp do cenników i rabatów ułatwia prowadzenie elastycznej polityki cenowej. System Handel ERP obsługuje transakcje w walutach obcych, na rynkach Unii Europejskiej i pozaunijnych. Ułatwia obsługę dokumentów eksportowych i importowych, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów nabycia, cła, akcyzy. System Symfonia Handel ERP umożliwia integrację z rozwiązaniami informatycznymi innych dostawców.
Symfonia Handel ERP ułatwia:
zarządzanie polityką sprzedaży
kompleksową obsługę czynności związanych z obrotem towarowym