Symfonia Handel ERP pozwala na kompleksową obsługę obrotu towarowego w różnych profilach działalności. Automatyzacja standardowych czynności umożliwia sprawnie przejść przez wszystkie etapy realizacji sprzedaży. Program Symfonia Handel ERP obsługuje: rejestrację zamówienia, rezerwację, kompletację zamówienia, wydanie towaru, wystawienie faktury, przyjęcie zapłaty, rozliczenie transakcji i ew. wygenerowanie zamówienia własnego. Zestawy raportów i analiz w programie Handel ERP wspomagają podejmowanie decyzji przez użytkownika. Dostęp do cenników i rabatów ułatwia prowadzenie elastycznej polityki cenowej. System Handel ERP obsługuje transakcje w walutach obcych, na rynkach Unii Europejskiej i pozaunijnych. Ułatwia obsługę dokumentów eksportowych i importowych, z uwzględnieniem dodatkowych kosztów nabycia, cła, akcyzy. System Symfonia Handel ERP umożliwia integrację z rozwiązaniami informatycznymi innych dostawców.
Symfonia Handel ERP ułatwia:
zarządzanie polityką sprzedaży
kompleksową obsługę czynności związanych z obrotem towarowym
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności
You can revoke your consent any time using the Revoke consent button.Użycie Plików Cookies